sâmbătă, 10 septembrie 2011

Tort ciocolatos

     Este primul meu tort acoperit cu ganache si deoarece este destinat familie mele l-am facut asa cum am crezut ca o sa ne placa. Blat de amandina facut din cinci oua, taiat in patru foi. Ca si creme de umplutura am pregatit: crema ganache si crema de orez cu lapte, cocos si ciocolata alba a Dorei. L-am decorat minimalist pentru ca deocamdata nu am experienta decorarii cu duiuri, dar o sa ma staduiesc sa reduc din handicap. Acum postez doar pozele cu tortul gata pregatit... maine la picknick... in sfarsit o sa am ocazia sa fac o poza si cu sectiunea pe care bineinteles o s-o incarc si aici. Din pura curiozitate l-am masurat si are 2.4kg.



6 comentarii:

  1. Foarte reusit avand in vedere ca noua ne plac torturile cu ciocolata, sotului placandui cel mai mult sa le orneze.(scuze pentru repetitie) O ZI SUPERBA

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult...dar chiar si eu vad greselile (d'apoi voi care sunteti experti in torturile de ciocolata).....problema e ca nu am avut in cap nici o idee cum vreau sa arate tortul....un model, o idee ceva...l-am facut cum mi-a venit pe moment si lucrul acesta se vede. Data viitoare promit sa-l fac mai frumos!
    Spor la tortulit! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cine ar zice ca esti incepatoare e atat de frumos lucrat ,sa ai spor in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc foarte frumos....

    RăspundețiȘtergere