luni, 25 iulie 2011

Tort Anna

   Pentru V Anna de ziua onomastica o dedicatie speciala cu trandafiri rosii. Acest tort mi-a fost comandat cu cererea sa fie decorat macar cu un trandafir rosu ....si eu am facut cinci....e mai frumos asa. Are trei blaturi de amandina, una de chocolate chips si este umplut cu o crema foarte deosebita: crema de sampanie...
Este prima data cand am facut aceasta crema care la prima gustare mi sa parut prea aromata, dar a doua zi cand am gustat-o m-a surprins cat e de gustoasa si racoritoare....deci neaparat trebuie repetata. Tortul este acoperit cu pasta din ciocolata alba, decorata cu trandafiri si dantela din pasta de zahar. Are 3 kg.









5 comentarii:

  1. Superb tort,trandafirii sunt foarte frumosi.Ma bucur ca am descoperit blogul

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ati venit pe blogul meu.
    Multumesc pentru apreciere... ma straduiesc sa pregatesc torturi frumoase si sa fac o bucurie celor care-l primesc.
    In ultima vrema mi se cer mai mult torturi pentru copii cu figurine dar marea mea dragoste raman tot florile din pasta de zahar. (totodata stiu ca la frunze si frunzulite mai am mult de invatat)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant atat modelul tortului cat si trandafirii.Si celelalte torturi sunt reusite.Te salutam cu ceva intarziere, Ionela si Dan.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este absolut superb. M-au dat gata trandafirii si forma tortului.FELICITARI!Ce pasta de zahar folositi si ce colorant ati folosit la trandafiri?

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc....Folosesc pasta de zahar a Adrianei si am folosit colorant pudra cumparata din mag. Lumeabasmelor. Am amestecat pudra in apa in care am hidratat gelatina. Cu colorantii gel nu am reusit sa dau o culoare puternica, si asa am incercat colorantul pudra...

    RăspundețiȘtergere