luni, 4 iulie 2011

Tort Anthurium si orchidee

     Sambata a avut loc o petrecere de majorat. Sarbatorita si-a dorit un tort cu anthurium dar sincer sa fiu nu stiu ce am patit si cum am calculat dar la sfarsit in loc de 3kg mi-a iesit un tort de 2.080kg. Cum era deja tarziu si tortul decorat am intrat in panica...daca faceam inca un tort patrat sub acest tort deja era prea mult, sa fac inca un tortulet micut peste ea nu se putea fiindca tortul era deja decorat. Sotul meu a salvat situatia: mi-a dat ideea sa fac 3 tortulete micute...deci acesta este povestea tortului.
   Tortul mare avea blat simplu de cacao umplut cu crema de ciocolata si acoperit cu MM fondant. Tortuletele aveau blat de vanilie si  umplute cu frisca cu lamaie si fructe de padure. Florile, frunzele si bambusul sunt confectionate din pasta de zahar si la sfarsit cantarea 3.4kg












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu