luni, 8 august 2011

Pentru Jeff

     Jeff, ginerele meu este mare iubitor de motociclete. La sfarsitul saptaminii a fost o intrunire moto langa Buzau: Mousaios moto fest 2 unde, la  ideea fetei noastre ne-am dus dupa el cu mancare, bautura si un tort-surpriza mare pe care l-am decorat cu dansatoare la bara. Am facut o blonda mai plinuta si o bruneta mai subtirica... la sfarsit blonda a castigat! (Textul: IZIRAJDER = EASY RIDER este scris in jargon). Partea de jos a tortului a fost din doua blaturi cu vanilie si unul de chocolate chips umplut cu crema de sampanie si bucatele de ananas. Partea de sus era blat amandina umplut cu crema caramel. Poze mai aranjate nu am putut pregati deoarece am asamblat tortul in curtea taberei de copii din Arbanasi Buzau. Eu zic ca dupa trei ore de drum la 35 de grade C arata totusi respectabil.






Si altfel de poze......facute de prieteni...








2 comentarii:

  1. Bine ai venit pe blogul meu si multumesc pentru apreciere.....ne-am chinuit un pic cu ea, tinand-o in brate 3 ore...dar in sfarsit a meritat. :)

    RăspundețiȘtergere