sâmbătă, 27 august 2011

Tort camasa

     Ina, este prietena fetei mele...o fata foarte foarte draguta care m-a rugat ca la aniversarea tatalui ei  sa pregatesc un tort. A vrut un tort cu blat de amandina si crema caramel cum mai gustase la mine si i-a placut la nebunie. Cum nu a avut nici o preferinta la design m-am gandit sa-l fac in forma de camasa. Nu este foarte greu de facut....numai ca trebuie "bibilit" un pic la ea. Nici nu i-am zis Inei cum o sa-l fac..am zis sa fie o surpriza...dar cand a vazut-o a fost toata un zambet, care m-a facut si pe mine fericita. Totodata sper sa placa itregii familii. Tortul este acoperit cu pasta de marshmallow amestecat cu pasta de ciocolata si decorata cu lalele galbene din pasta de zahar si la sfarsit cantarea 2 kg.



















6 comentarii:

  1. De cand v-am descoperit imi place tare mult sa va vizitez blogul,cat despre torturi nu mai vorbesc ca imi plac fff.mult.FELICITARI!Sper sa nu va suparati daca va mai intreb si eu cate ceva dar nu prea ma descurc cu pasta de zahar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sa ma supar? Ma poti tutui linistita ca aici suntem ca intr-o familie. Ma bucur daca te pot ajuta cu ceva, numai intreaba ma si raspund cu cea mai mare placere...sper din suflet sa te pot ajuta. Ce probleme ai cu pasta de zahar? Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai in primul rand imi transpira foarte tare pe tort si la ornamente mi se lipeste trebuie sa stea tot timpul in frigider ca sa fie mai tare.(folosesc pasta de zahar a Lissei)La tine am vazut ca folosesti la acoperit tortul pasta de marshmallow si de ciocolata si ornamente din pasta de zahar ,as dori daca vreti sa imi trimiteti si mie retetele.Pupici multi(adresa de mail laurascarlat76@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu cea mai mare placere....:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ezt az inget nagyon jol megvasaltad....olyan mint egy valodi ing ...nagyon szep:*

    RăspundețiȘtergere