duminică, 30 octombrie 2011

Fulger reloaded

    Un tort pregatit pentru nepotul fiicei mele caruia ii plac mult masinutele si mai ales Fulger. Este al doilea tort Fulger pregatit de mine...altfel decat prima, l-am facut un pic mai "smecher"cu gurita deschisa. Initial am vrut sa tai pasta in forma de gura ca sa se vada un zimbet larg cu dinti albi dar m-am hotarit sa-l las asa fiindca mi-a placut cum arata. Blat obisnuit de vanilie, umplut cu crema din frisca, lapte condensat, sana si fructe de padure. Este un tort acoperit cu fondant din ciocolata, putin mai mare ca deobicei fiindca cantareste 3.9kg.













2 comentarii:

  1. Foarte reusit. In curind avem si noi de facut un tort cu Lighting McQueen si inca nu stim daca sa-l facem un tort intreg sau sa-l facem mai mic si sa-l punem pe tort. Oricum este o provocare. Sper sa ne iasa pe aproape de al tau. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere