luni, 31 octombrie 2011

Tort KENT

   O noua zi si un tort nou, interesant, care a fost comandat de sotie pentru un sot agent. Cutie de tigari Kent....este un design simplu dar am observat ca lucrurile care par usoare sunt poate cele mai greu de facut. Tortul ar trebui sa fie perfect deoarece totul se vede si ochiul nu se pierde in detalii. Sper ca am reusit sa redau cutia in mare parte. Este facut din blat de vanilie si umplut cu crema din frisca cu sana, miere si fructe de padure, acoperit cu fondant din ciocolata amestecata cu fondant marshmallow. Cantareste 2.70kg







4 comentarii:

  1. Ti-a iesit perfect cutia de tigari.Intradevar ai dreptate cand afirmi ca lucrurile aparent simple dau uneori mai multa bataie de cap decat cele grele.Felicitari.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Andrea...as fi putut scrie un pic mai frumos pe tigari dar in sfarsit...asa mi-a iesit. Ar trebui sa-mi iau decupator de litere mici dar toate sunt asa de scumpe. Nu inteleg de ce la americani sunt atat de ieftine si la noi iti poti cumpara numai ce ai neaparat nevoie. Totusi cateodata imi iau cate ceva...dar as vrea mult mai multe. Ultima achizitite erau crimperele de la LB. Te pup si spor la treaba.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte reusit! Eu acum te-am descoperit si imi place fff mult cum lucrezi! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos si bine ai venit pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere