duminică, 23 octombrie 2011

Tort inimioara

     Este un tort pregatit in graba, cerut de un domn pentru sotia sa. A vrut un tort de ciocolata cam de 2 kg...si cam asta a fost cerinta. M-am gandit sa-l fac in forma de inimioara si sa incerc pe ea crimperul recent cumparat de la LB ( sincer sa va spun, m-am indragostit de crimpere)...dar in acest sfarsit de saptamana am fost cam distrata si tortul a iesit mai mic de 2kg...asa ca ma-am apucat frumos si am mai facut o inimioara mica. Cand a venit dl. dupa ea s-a bucurat enorm ca l-am facut in aceasta forma ( deoarece el vroia tortul in forma de inimioara dar a uitat sa-mi spuna). Deci totul a iesit cum nu se putea mai bine. Am facut blat de amandina si crema de frisca cu ciocolata....totul acoperit cu fondant de ciocolata si decorat cu orchidee din pasta de zahar si margelute sidefate tot din fondant de ciocolata. A cantarit 2 kg.



 




7 comentarii: