sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Tort cartea veche

  Este un tort la care am lucrat cu cea mai mare placere. Mama unei fetite de 11 ani mi-a cerut acest tort neobisnuit deoarece sarbatoritei ii plac foarte mult cartile vechi. Am facut blat de amandina si l-am umplut cu crema de ciocolata cu aroma de rom. Tortul a fost acoperit cu fondant de ciocolata dupa care am inceput decorarea. Din pasta de zahar am facut marginea tortului...coperta maro si filele le-am colorat in auriu....apoi am pus peste el doua foi foarte subtiri din pasta de zahar, am imprimat si pictat modelul floral. Textul de pe tort este un citat rostit de preot la botezul fetitei si notat de catre mama. La final am "antichizat" filele cu cacao. Foaia dreapta parea cam goala si in ultima secunda am realizat o penita. Tortul deja era pe picior de iesire din casa cand mi-a venit ideea sa numerotez foile cu varsta fetitei (11-12), drept urmare nici nu apar in poza...ramane sa va folositi imaginatia.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu