duminică, 13 noiembrie 2011

Tort cu flori de camp

     Noemi o domnisoara foarte frumoasa si-a dorit un tort cutie cu flori de camp. M-am straduit sa-i fac pe plac si am pregatit: flori de mac, narcise, margarete, branduse, lacrimioara, galbenele si niste flori albastre..care nu stiu daca cresc in salbaticie, dar imi trebuiau ca si pata de culoare. Initial nu am vrut sa pun pe cutie nimic dar mama ei mi-a spus ca vrea gargarite si fluturasi asa ca m-am conformat. Totodata si-a dorit numele pe laterala dar oricum pozitionam literele nu-mi placea nicicum, asa ca am optat pentru o placuta nu foarte mare. Sper ca i-a placut totusi. Tortul este din blat aromatizat cu vanilie, umplut cu crema diplomat si fructe de padure, acoperit cu fondant din ciocolata si in sfarsit decorat cu florile mai sus enumerate. Avea 3.3kg.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu