duminică, 13 noiembrie 2011

Tort cu floare de mac

  Tort "cadou-surpriza" destinat unei doamne mai in varsta, de catre fiica ei. S-a cerut  un tort nu prea dulce si fara ciocolata, asadar am facut un blat de amandina fara cacao, aromatizat cu vanilie. L-am umplut cu o crema facuta din branza de vaca, coaja de lamaie, zahar vanilat si frisca batuta bat....cum mi-a placut mult gustul acestei creme, cred ca o s-o folosesc de multe ori de acum incolo. Peste crema am pus cubulete de piersici din compot. Pentru insiropare nu am folosit sirop obisnuit ci am amestecat 2-3 linguri de gem de piersici cu zeama unui compot de piersici. Tortul este acoperit cu fondant din marshmallow si decorat cu o singura floare de mac iar pentru margine am folosit un crimper in forma de inimioara. Avea 2kg.











4 comentarii:

  1. Simpu si elegant.O seara buna.Daca-ti face placere poate ma vizitezi si tu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer iti spun faci niste torturi si flori super frumoase.Din ce pasta ai facut macul ca luceste in poza?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai venit la mine Dia...neaparat am sa-ti vizitez blogul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Laura. Pasta folosita de mine este cel obisnuit folosita de fete. Luceste din cauza ca inainte (cu o zi) de a pune pe tort am trecut peste ea cu o pensula foarte putin umeda, pentru a nu se vedea amidonul folosit la formare.

    RăspundețiȘtergere