vineri, 9 martie 2012

Tort cap de cal

    Interesanta cerere si interesant de executat. Este facut din blat de amandina si umplut cu crema caramel. Prima data am decupat forma, dupa care am taiat blatul in trei si l-am umplut cu crema...de aici mi-a iesit inaltimea capului. Din pesmet dulce amestecat cu sirop de piersici si unt am pregatit "salam de biscuiti" si incet-incet am inceput sa dau formele capului. Dupa acest procedeu am uns toata suprafata cu crema de unt si acoperit cu fondant din ciocolata alba. Am adaugat ochiul....dar voi stiti ce pupile si ce gene are un cal? Nici eu nu am stiut si sincer sa fiu niciodata nu mi-a trecut prin cap sa ma uit la acest lucru! Repede o fuga pe net sa ma documentez.....
  Va marturisesc ca de cand fac torturi am observat ca ma uit cu alti ochi la tot ceea ce este in jur, vad lucruri pe care nu le-am observat pana acum si imediat ma gandesc ca daca ar trebui sa fac un tort pe tema respectiva, cum as proceda. In fine....
Dupa terminare ochiului am trecut la colorarea calului, am facut hamul si coama. Si in sfarsit i-am pus in gura o creanga de cires inflorit...CA SA VINA ODATA PRIMAVARA!!!
   Sunt bucuroasa ca am facut acest tort pentru ca in ultima vreme ma tot gandeam in sinea mea: Oare pot invata lucruri noi....se vede pa munca mea ca avansez sau m-am limitat? Dar dupa acest tort mi-am demonstrat ca pot..... mai am de oferit zambete si bucurii!









3 comentarii:

  1. Este absolut suuperb cum ti-a iesit tortul! Nu ma mai satur sa-l privesc, atat este de perfect.

    RăspundețiȘtergere
  2. .Eu sa stii ca nu am zambit chiar am ras.Da Doamne feri!Nu de tortul tau,ci de comentariul tau.Esti haioasa foc! Tortul l-ai facut EXEMPLAR!M-ai facut si pe mine sa ma uit la ochiul calului!O seara buna iti doresc!Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor, sa aveti o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere