duminică, 11 martie 2012

Tort cappuccino

  Si acum "cireasa de pe tort".
Este un tort de proba...am incercat o reteta de pe blogul Sava Laurei si pot sa va spun cu mana pe inima ca este foarte foarte gustos, merita sa-l incercati si voi. Reteta in totalitate puteti citi aici. Am facut o singura modificare in reteta, nu am mai pus gelatina, nu era nevoie de ea... crema statea foarte bine. Si desigur am facut jumatate din cantitatea mentionata ( pentru 2 persoane ajunge cu varf si indesat).
Foarte fin, usor si cu gust de cafea....superbun. L-am savurat langa o ceasca de cafea amara si am pus ca decoratiune un tandafir primit de la sotul meu de 8 martie.
Iata cum arata:







2 comentarii:

  1. Kati draga, te pup dulce pentru ca ai incercat tortul meu preferat (in materie de cafea :P). Arata absolut minunat!!! Mi-ai facut o pofta incredibila :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Laura, te invit la o felie.....:)

    RăspundețiȘtergere