duminică, 11 decembrie 2011

Tort bej-maro

   Este un tort pregatit pentru o bunica care implineste frumoasa varsta de 80 ani. Nepotii vroiau un tort elegant, nu prea colorat, s-au inspirat de pe blogul Homoktorta si s-au hotarat la aceasta combinatie de bej, maro. Si eu ador aceasta combinatie de culori, totodata m-am gandit de ce sa nu-l facem un pic mai "sarbatoresc" si am aplicat pe aici pe colo pudra aurie.  Imi place foarte mult cum a iesit sper sa placa si sarbatoritei. Blat de amandina insiropat din belsug cu sirop de caise, umplut cu frisca, iaurt, multa zeama de lamaie si fructe de padure. L-am acoperit cu fondant din marshmallow amestecat cu fondant din ciocolata si l-am decorat cu floricele din pasta de zahar. 3kg.











2 comentarii:

  1. Superb!
    Culorile dau multa eleganta tortului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si mie imi place aceasta combinatie, ma bucur ca s-au hotarit la acest tort. Dupa cum mi-au spus ulterior a avut un succes enorm...doamna nici nu vroia sa-l taie atat de mult i-a placut.

    RăspundețiȘtergere