joi, 15 decembrie 2011

Tort Winnie the pooh

     Atat de mult mi-a placut sa lucrez la acest tort ca nici nu va pot spune.....Este pregatit pentru un baietel de un an si sper sa-i placa la fel de mult cum imi place mie. Am incercat sa ma incadrez in spiritul Craciunului, totodata sa fie un tort colorat si vesel. O adevarata poveste de iarna: in fata pomului de craciun ursuletul Winnie si prietenii lui incearca sa patineze in timp ce tigrul se napusteste asupra omului de zapada. Este facut din blat de amandina umplut cu ganache de ciocolata amara, acoperit cu fondant din ciocolata, decorat cu royal icing si figurine din pasta de zahar. Cantareste 3kg.

 











5 comentarii:

  1. Foarte buna ideea si foarte frumos tortul.Felicitari Viorica P.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac foarte mult cum ti-au iesit figurinele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos. Mi-a placut mult sa lucrez la acest tort si cred ca se vede acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  4. Kedves Katalin,

    Nagyon szépen köszönjük a meglepetés tortánkat, mestermű kategóriába sorolom gondolkodás nélkül! A formája lenyűgözte és teljesen elvarázsolta kisfiam és a barátait, az íze pedig mindannyiunkat:)
    Nagy örömet szerzett nekünk,
    Tisztelettel és hálával,
    Robika szülei

    RăspundețiȘtergere
  5. Nagyon szépen köszönöm a dicséretet. Annyira jóleső érzés az ilyen visszajelzés...
    Örülök, hogy nemcsak tetszett hanem izlett is. Isten éltesse mindannyiukat.
    Tisztelettel,
    Vitus Kati

    RăspundețiȘtergere