marți, 27 decembrie 2011

Tort "gagica"

  In sfarsit ultimul tort inainte de sarbatorile de Craciun.
 Este un tort surpriza pentru un domn care isi sarbatorea a 50-a aniversare. A fost comandat de sora lui... o figurina in lenjerie sexy, optiunea mea a fost lenjeria din piele de culoare rosie si ciorapi plasa rupti. Am copt doua blaturi de amandina si un blat de chocolate chip, l-am umplut cu frisca, fructe de padure si l-am acoperit cu fondant din marshmallow si ciocolata. Cum fata mea si ginerele (artist tatuator) au venit acasa de sarbatori, le-a venit ideea ca el sa execute un tatuaj pe un san al domnisoarei, deci este un tort unicat in acest sens. A cantarit 8kg.













6 comentarii:

  1. Absolut superb!Imi place foarte tare cum ti-a iesit "gagica".Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Andrea, nu mi-a iesit chiar 90-60-90 dar totusi cred ca este o tipa bine... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti tareee!Lucrat impecabil,ti-a iesit foarte f rumos.Sa ai parte de Sarbatori Fericite tu si familia ta!La multi ani cu sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze am uitat sa ma semnez Bunica Viorica

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Viorica....bine ai venit la mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. si.....La multi ani tuturor tortareselor!

    RăspundețiȘtergere