duminică, 18 decembrie 2011

Tort de poveste

  Acest tort a fost comandat pentru o fetita de sase ani cu un nume special Jessika (eu personal niciodata nu am cunoscut pe cineva cu acest nume frumos).  Am incercat sa reproduc povestea lui Bambi...cu mama lui si Bocanila in padurea fermecata cu curcubeu, cu parau...cu ciupercute rosii ascunse sub tufisuri, buburuze, melci, fluturasi si multe multe flori. A iesit un tort colorat si vesel care sper ca a fost pe placul sarbatoritei.
Am facut blat de vanilie si l-am umplut cu crema diplomat si bucatele de portocale si ananas. Totul acoperit cu fondant din marshmallow si ciocolata, decorat cu figurine din pasta de zahar. A cantarit 5 kg.
La multi ani Jessika!!!











7 comentarii:

  1. Foarte frumos ! Vesel, colorat si cu personaje reusite ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. Este super frumos tortul! Foarte reusite figurinele. Mie imi plac foarte mult torturile pentru copii fiindca sunt mai vesele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor. Dar va spun un secret...era sa-l scap pe jos. Pe cuvantul meu ca mi s-a oprit inima...si am inceput sa tremur. Din fericire l-am prins in ultima clipa si nu s-a intamplat o nenorocire...ca nici timp nu mai aveam sa fac altul. Am un inger pazitor se pare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ca ai un inger pazitor Kati dar sa stii ca meriti pe deplin ai muuncit mult si te-a rasplatit.La multi ani iti doresc. Viorica P.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte reusit tortul! Superb! Craciun Fericit!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc si Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  7. Talentul se vede...dar si ca se pune mult suflet pentru ca tortul nu degeaba se numeste tort de poveste ...atat de frumos a fost ca eu personal nu am avut suflet sa-l tai felii,am rugat prietenele sa faca acest lucru.A fost minunat si multumim inca odata doamnei Kati si ingerului pazitor:).
    Multa sanatate si multe multe torturi pe viitor sa ne minunam de ele si sa aducem bucurii la cei dragi.
    Multumim,
    Erika

    RăspundețiȘtergere