marți, 27 decembrie 2011

Tort Formula 1

      Este penultimul tort pregatit inainte de Craciun pentru un baietel de sase ani. Nici nu va spun cat m-am chinuit cu masinutele care trebuiau sa fie recunoscute de catre sarbatorit. Masinuta Red Bull este favorita si din aceasta cauza este pe primul loc. Initial am vrut sa mai fac o masinuta iesita de pe pista dar din cauza gripei nu am avut putere. Cu nasul si gura acoperita mi-a fost greu si sa respir...nu sa mai fac inca o masinuta. Am incercat sa fac tortul cat de cat realist cu panouri de reclame, zid de protectie din anvelope am facut chiar si nisip din zahar tos colorat cu scortisoara.....in sfarsit cred ca am reusit... Era facut din blat de amandina, umplut cu crema de frisca si fructe de padure. A avut 3.5kg.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu