duminică, 15 ianuarie 2012

Tort bichon maltez

     In sfarsit un tort in forma de catelusa. De mult timp asteptam sa fac una...dar s-a dovedit a fi un tort buclucas. Initial mi-au cerut o catelusa stand pe picioare dar din cauza blatului si a cremei a inceput s-o ia la vale...atunci trebuia s-o "culc". A doua problema era ca nu am avut nici o referinta cam cat fondant intra intr-un asemenea tort...nu m-am gandit ca parul catelusei ia chiar atat de mult si asa a iesit un tort cu 0.5kg mai mult decat vroiau initial. Sper sa nu fie cu suparare. Nu pare un tort foarte complicat dar mi-a luat muuult timp pana am facut parul catelusei (am lipit fir cu fir). Am facut blat cu cacao si l-am umplut cu o crema facuta din lapte, orez, fulgi  de cocos si ciocolata alba. Sub fondant in loc de unt am acoperit tortul cu ganache din ciocolata amara si peste ea am pus fondantul de ciocolata. La sfarsit a cantarit 3.2kg
   La multi ani Bianca, sper sa-ti placa bichonul!













4 comentarii:

  1. A iesit ca o catelusa care isi asteapta stapana sa se joace, asa sta cu ochii si limbuta.Este foarte reusit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,eu sunt Bianca(careia i-ati facut tortul) mi-a placut extrem de mult,am ramas profund impresionata de tort,e superb:X Va multumesc din tot sufletul...e cel mai frumos tort pe care l-am avut vreodata.
    Bianca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur foarte mult ca ti-a placut. Iti doresc sa fii sanatoasa si foarte fericita!
    Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere