sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Tort SpongeBob

    Nu prea cunosteam acest desen animat dar pentru ce e internetul daca nu pentru a ne documenta? Acum am reusit sa cunosc cativa dintre personaje...SpongeBob caracterul principal, steaua de mare Patrick care deobicei copiaza tot ceea ce face SpongeBob, plictisitul Squidward care canta oribil la clarinet si Gary animalutul  lui Bob care miauna ca o pisica. Ei vedeti ca m-am documentat? Tortul l-am facut din blat de vanilie si l-am umplut cu crema de lapte de pasare si frisca. Nu stiu daca o sa mai folosesc aceasta crema la umplerea torturilor deoarece conform retetei ar trebui pus in grosime mare si dupa parerea mea nu ar tine un blat deasupra...iar un blat plus decoratii nici atat.  Este foarte gustoasa, super pentru o prajitura. Eu am folosit o cantitate mai mica intre blaturi si totusi m-am temut ca tortul nu o sa reziste 5-6 ore pana la servire. Probabil ca ar fi trebuit sa pun un pic de gelatina in ea dar nu am vrut. In fine... a rezistat eroic! Am avut o mica scapare: dupa parerea sorei (3-4 ani?) sarbatoritului, clarinetistul Squidward este de culoare albastra si nu mov pal cum am vazut eu.....greseala mea si imi cer scuze.
A cantarit 2.5kg si sa vina pozele....







3 comentarii: