joi, 12 ianuarie 2012

Tort teren de fotbal

   Iarasi un tort in premiera, un teren de fotbal cu jucatori si arbitru. Nu puteam sa fac toti jucatorii pentru ca nu incapeau pe tort...si asa m-am gandit la lovituri de 11m cu un jucator care asteapta sa traga la poarta, restul odihnandu-se. Parerea sotului meu este ca am probleme mari cu raportul de marimi ( poate ca are dreptate) deoarece nu reusesc sa fac omuletii mici mici de tot, dar o sa ma straduiesc sa invat. La acest tort am facut blat de vanilie si l-am umplut cu crema din mascarpone, lapte condensat si frisca plus fructe de padure. Este acoperit cu fondant din ciocolata si are 3.5kg.









2 comentarii:

  1. Cand am citit parerea sotului meu,l-am si vazut pe al meu...Stai linistita tortul este foarte frumos la fel ca celelalte.Felicitari!Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Viorica...se pare ca toti barbatii sunt la fel :))

    RăspundețiȘtergere