joi, 26 ianuarie 2012

Tort fotbal pentru un fan Arsenal

   Tort surpriza pregatit pentru un domn care joaca( juca) fotbal si este un fan Arsenal. Sper sa-i placa surpriza facuta de colegi.  Sa stiti ca nu am forma de copt pentru blatul de minge dar m-am descurcat cu o strecuratoare :)), dar bataia de cap a venit de la pentagoanele de pe minge...degeaba scoti pe imprimanta forma ca nu merge, nu se potrivesc, ele trebuiesc facute dupa o anumita regula aritmetica raportata la marimea mingii. Nu mi-a iesit chiar perfect dar sper ca sarbatoritul sa se uite la tortul intreg si nu numai la acest detaliu.
Este facut din blat de amandina, umplut cu frisca, iaurt si fructe de padure. Este acoperit cu pasta de zahar si la sfarsit cantarea 4kg.

 
 




2 comentarii:

  1. Doamne!Cat de bine l-ai facut!M-am uitat atenta,o singura greseala n-am vazut.Felicitari din tot sufletul.Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Viorica, comentarii ca acesta ma fac sa perseverez. Multumesc inca o data.

    RăspundețiȘtergere