marți, 10 ianuarie 2012

Tort "La picnic"

  Akos este un baietel foarte frumos si simpatic care isi sarbatoreste prima aniversare. Ii place foarte mult ursuletul Winnie dar si prietenii lui deci aceste figuri mult iubite nu puteau lipsi nici de pe tort.  M-am gandit ce ar fi daca Winnie si-ar sarbatori ziua de nastere la un picnic in aer liber langa paraul din padurea magica, cu baloane colorate, tortulet si un cosulet cu toate cele bune....magarusul si porcusorul aducand flori sarbatoritului. Este un tort colorat ca sa fie pe placul baietelului. Am copt blat de cacao, l-am umplut cu crema din frisca, iaurt si fructe de padure. Este acoperit cu fondant din ciocolata si marshmallow, iar figurinele sunt din pasta de zahar. A cantarit 3.3kg.











3 comentarii:

  1. Dragalase personajele,imi plac foarte mult!In pasta de zahar mai pui si altceva in ia sau o folosesti exact ca in reteta?(eu cand colorez pasta se face sfaramicioasa,folosesc coloranti wilton pasta)Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Laura. Pana acum nu demult am folosit simpla pasta de flori. Intradevar daca vrei sa faci culori puternice trebuie sa pui mai mult colorant gel si nici atunci nu iese culoarea ca lumea sau chiar se sfaramiteaza. De aceea eu la culori puternice folosesc colorantii praf de la Lumeabasmelor, pun praful in apa in care hidratez geletina. In ultima vreme fac experimente la pasta ...incerc diferite retete pentru ca nu imi permit sa iau pasta Wilton la 45-50 de lei/kg. Uite aici o reteta care mie imi place, dar tu prima data sa incerci o portie mai mica(eventual un sfert) ca sa vezi daca iti place:
    23gr gelatina
    60ml apa
    170gr glucoza
    27.3gr untura de cocos
    21gr glicerina
    1kg zahar pudra
    Sa-mi zici cum ti-a iesit si cum iti place ok?
    Te pup si spor la torturi.

    RăspundețiȘtergere