duminică, 26 februarie 2012

Tort bufnita cu carte veche

     Tort surpriza pentru un domn....comandat de sotia lui. Doamna mi-a trimis o poza cu bufnita care tinea o carticica in gheare si pe care urma sa reproduc. Ea dorea ca tortul sa fie umplut cu crema de ciocolata si visine dar din cauza fructelor nu avea o tinuta corespunzatoare pentru carticica. Asadar am facut o carte mai mare cu filele aurite pe laterala, "coperta de lemn", "intarituri din fier" pe colturi si inchizator tot din "fier". Peste ea am asezat bufnita "studioasa". Pana la urma cartea a primit o umplutura de spuma de ciocolata cu visine iar bufnita crema ganache, desigur totul din ciocolata belgiana. La sfarsit a cantarit 3.2Kg.









3 comentarii:

  1. imi place ideea acestui tort! arata femonomenal. felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne!!!Ce ai putut sa faci!Arata ne-mai-po-me-nit!L-am studiat indelung!Nu stiu ce e mai frumos cartea sau bufnita,cred ca amandoua!Ai tament cu nemiluita si multa,multa rabdare.Fulgii bufnitei din ce i-ai facut?Mii de felicitari!Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Multumesc fetelor. Fulgii sunt facute tot din fondant taiata cu un decupator de petala de trandafir si am tras peste ea prima data cu o unelata zimtata, dar dupa aceea am vazut ca merge mai bine cu un capac de carioca.

    RăspundețiȘtergere