marți, 14 februarie 2012

Tort poker

 Un tort comandat pentru un domn de catre sotia lui de ziua Sf.Valentin. Nu ma pricep deloc la poker asa ca prima data a trebuit sa ma documentez cum sunt jetoanele, cartile, care e cea mai buna " mana". Am facut patru figurine( aici m-am inspirat din tortul D.nei Viorica careia ii multumesc), totodata am vrut sa fie un tort diferit de a ei si nu am mai facut fotoliile ci am facut niste "scaune de bar " din jetoane. M-am gandit ca la o partida de poker probabil se fumeaza la greu si am facut un omulet cu pipa in gura iar celalat cu un trabuc. Pe marginea tortului am facut cea mai buna combinatie de carti "royal flush" desigur din inimioare...pai odata pe an este ziua indragostitilor  si sa aiba domnul "noroc". :))
Am copt blat de amandina si l-am umplut cu frisca si iaurt plus fructe de padure. Tortul este acoperit cu fondant din ciocolata iar decoratiile sunt din pasta de zahar. A cantarit 3.5kg.











5 comentarii:

  1. Felicitriiii!!!Miii de felicitari ; impreuna cu fetele de la birou, v-am admirat munca si ne-am minunat la fiecare creatie :) Multumim ca ne-ati incantat privirea; cred ca si gustul e pe masura :) Cu mult drag, Nicoleta, Moni si Csilla

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos fetelor si va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ziua, cat timp dureaza sa faceti un tort simiilar si la ce pret? multumesc,iana

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua ...pai in total cam 6-7 ore...

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua cum as putea face comanda de acest tort? Sunt din Bacau

    RăspundețiȘtergere