sâmbătă, 18 februarie 2012

Tort cu orchidee verzi

 In sfarsit un tort de nunta... of de cand asteptam acest moment si acum sper ca din prea mult zel sa nu fie peste decorat. Mie imi plac torturile mai simple dar m-am gandit ca un tort de nunta (chiar daca civila) ar trebui sa fie ceva spectaculos. Aveam dubii si cu dantela neagra chiar daca l-am imblanzit cu margele argintii. Dar se pare ca nu l-am facut degeaba( norocul incepatorului!) deoarece mireasa era imbracata tot intr-o rochita din dantela neagra. Dantela neagra se asorteaza de minune cu orchideele verzi si stephanotisul alb iar margelele argintii ii dau un aspect elegant.
Am facut blat de amandina si l-am umplut cu mousse de ciocolata neagra cu visine si mousse de ciocolata alba cu capsuni. Tortul este acoperit cu fondant din ciocolata si decoratiile din pasta de zahar plus dantela. A cantarit 7.5kg.













4 comentarii:

  1. Wooow cat de superb a iesit tortul!Orhideele sunt suuuperbe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt incantata de ceea ce vad pe blogul tau! Lucrezi extraordinar de bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos. Am avut dubii cu acest tort. Era primul tort de nunta si cred ca am avut tendinta sa exagerez un pic. Poate data viitoare o sa-mi iasa mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. wow....asta e un tort care iti taie respiratia!! are o eleganta deosebita,nu stiu de ce crezi ca ai exagerat?!

    RăspundețiȘtergere