duminică, 19 februarie 2012

Tortul sotului

  Astazi a fost ziua sotului si i-am pregatit un tort... asaaaaa... pe placul lui ...cu muuulta crema. Este simplu, rustic asa cum ne place noua. Nu am vrut si nici nu m-am staduit sa-l fac mai frumos...cu margini aranjate sau chiar perfect netede.  Deci ....am facut blat de amandina pe care l-am taiat in doua. Am facut o crema din piure de zmeura si capsuni, frisca si un pliculet de gelatina hidratata. Am pus crema intre cele doua blaturi iar tortul am pus intr-o forma de tort mai mare si am umplut marginile goale cu o crema facuta din 4 galbenuse frecate cu un pic de zahar plus o budinca cu gust de frisca si 3.5 dl de lapte care se fierbe iar dupa racire se amesteca cu 4 dl de frisca batuta spuma.  Se tine in frigider 3.-4 ore dupa care se pune peste ea o glazura din ciocolata si se decoreaza dupa placul inimii. Iar acum sa urmeze pozele:





Si iata sectiunea:



2 comentarii:

  1. Draga Kati,in primul rand La multi ani! sotului,multa sanatate si sa fiti fericiti.Tortul arata superb,apetisant ,iar parerea mea este ca torturile "rustice" cum le spui tu sunt cele mai bune pentru noi(tortaresele).Va imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere