duminică, 12 februarie 2012

Tort cu trandafiri rosii si dantela neagra

 Este prima data cand am pus o dantela fina pe marginea unui tort dar imi place enorm cum arata. Imi place si combinatia de ivory, rosu si negru innobilat cu un strop de auriu . A fost comandat de un tanar pentru prietena lui si ce putea fi mai frumos decat trandafiri rosii.aurite discret pe margine Sper sa cucereasca inima domnisoarei cu acest cadou dulce.
Blat de amandina umplut cu crema din branza de vaca, frisca, coaja, zeama de lamaie si bucatele de piersici din compot. Tortul este acoperit cu fondant din ciocolata,  florile sunt din pasta de zahar iar la baza am pus dantela fina de culoare neagra. Avea 2.7kg si sa urmeze pozele:

















7 comentarii:

  1. Super tortul! Trandafirii arata bestiali.Pupici draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Laura. Si eu te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos!Mi-ar inmuia si mie inima la 55 de ani,felicitari!Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  4. Elegant si foarte feminin. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nagyon jol nezett ki, de nemcsak kivulrol volt elbuvolo, hanem szuper finom torta volt! S az a fekete csipke.... Nem talatam szavakat, h milyen egyedi tortat kaptam! Koszonjuk szepen! K&A

    RăspundețiȘtergere
  6. Egeszsegetekre legyen. Orulok, hogy "megedesithettem" egy napotokat!

    RăspundețiȘtergere