joi, 9 iunie 2011

Tort Batyus

       Batyus este fratele meu pe care de fapt il cheama Levente dar fetele mele cand erau mici l-au "botezat" Batyus si asa i-a ramas numele. :) Ii place foarte mult ciocolata si dulciurile in orice forma. Acest tort l-am facut cadou de ziua lui, blat piscot cu cacao umplut cu frisca si acoperit cu glazura de oglinda a Adrianei. Am facut pentru prima data aceasta glazura la care este esential ca dupa turnare sa nu te mai atingi de ea...numai asa iese frumoasa si lucioasa. Ideal ar fi ca tortul sa fie unul carapace deci sa fie perfect uniform. Acum stiu, dar atunci nu am facut asa...si se vede acest lucru. Cel mai mult m-am chinuit sa pun migdalele taiate pe margine...nicicum nu am gasit "technologia" necesara, pana la urma efectiv am aruncat peste laterala tortului migdalele si unde nu s-a prins am pus unul cate unul....mi-a luat ceva timp. Decoratia este inspiratie Dora.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu