vineri, 10 iunie 2011

Tort casuta de poveste

    Tort de poveste, comandat de fata mea cea mare pentru fetita colegei ei. Mi-a placut foarte mult sa lucrez la acest tort...am trait o adevarata poveste incercand sa creez figurinele. O ocazie buna sa incerc tortul Musette reteta Dorei....delicios rau. Blat de cocos umplut cu crema mascarpone plus lapte condensat si frisca. Partea superioara a casutei este din piscot usor aromatizat cu lamaie, uns cu gem de fructe de padure si acoperit totul cu fondant MM. Nu prea reusesc sa colorez pasta in culori vii din aceasta cauza am vopsit pasta ulterior in rosu si am lipit peste ea bulinele albe. Iarba am facut din fulgi de cocos colorat in verde si presarat peste o folie de pasta de zahar. Mie mi-a placut foarte mult cred ca si sarbatoritei.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu