vineri, 17 iunie 2011

Tort "petrecerea burlacitei"

     M-am tot gandit ce tort se poate face pentru petrecerea fetelor....si pana la urma am gasit. Era cel mai amuzant tort dupa spusele sotului meu....sa distrat copios pana am format stripperul din pasta de zahar. :) Omu' are tot ce trebuie....numai ca-mi era rusine sa-l fotografiez in toata splendoarea si l-am acoperit cu o inimioara. Pe marginea tortului am facut diferite decoratii....rochita de mireasa, carucior bebe, oale, cratite....deci avea de unde alege....:)
     Blat amandina. Crema: frisca cu iaurt si fructe de padure. Acoperit cu MM fondant. Decoratii din pasta de zahar. 3kg. Mama miresei a spus ca in viata ei nu a mancat tort mai bun....ce sa spun mai mult?












    
















  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu