joi, 9 iunie 2011

Welcome baby boy!

     Colega mea a nascut un baietel super dragut....m-am dus in vizita dar am vrut sa duc un cadou si la proaspata mamica, in asa fel s-a nascut acest tortulet. Vroiam ceva inedit care s-o faca sa zambeasca. Tot cautand pe net am dat peste acesti pantofiori, la prima vedere pare complicat de realizat dar nu este asa. Prima data am decupat partile pantofului din hartie si numai dupa aceea din pasta de zahar... le-am lipit cu sirop si am lasat cateva zile la uscat. Are o mica greseala, cand am transferat pantofiorul am rupt un siret dar nu am mai avut timp s-o remediez. Ulterior am aflat ca tortul s-a mancat dar pantofiorii stau frumos ambalati in congelator.
     Tortul avea blat vanilie umplut cu frisca si fructe.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu