miercuri, 15 iunie 2011

Tort My little pony simplu

  Se pare ca este perioada poneilor....fiecare fetita vrea aceeasi tema iar eu fiind la al doilea tort cu curcubeu deja stiu cum urmeaza culorile ( la primul au fost invers :)) Dupa cum observ de o vreme, copiilor le plac gusturile simple de ciocolata (mai ales ciocolata!), vanilie, caramel deci nimic complicat.
    Acest tort era la fel: blat amandina umplut cu crema caramel. Acoperit cu MM fondant si figurine din pasta de zahar. 2.5kg








2 comentarii:

  1. buna..este foarte frumos tortul..ma intrebam cum ai uscat curcubeul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Alecsandra.
    Am facut dungile, le-am lipit cu apa, in capatul curcubeului am introdus scobitori si cu mare grija l-am pus pe un fund de lemn.....se usuca cam in 3-4 zile. Deci trebuie sa-l faci cu cateva zile inaintea tortului...nu se poate in ultima clipa.

    RăspundețiȘtergere