joi, 16 iunie 2011

Tort orchidee

  La cererea colegei mele am facut acest tort decorat cu orchidee....cum nu am avut restrictii la decorare am facut asa cum imi place mie.  Tot facand diferite incercari de a face cuvertura mai gustoasa de data aceasta la cea verde am amestecat pasta de MM cu pasta de ciocolata alba si a iesit foarte bun. Are gust de ciocolata dar isi pastreza putin si calitatile marshmallow-lui...sunt multumita de ea. Din cauza ciocolatei nu se poate picta pe ea (sunt sigur ca se poate cu colorant pe baza de ulei pentru ciocolata, numai ca eu nu am avut) dar punand colorantul in pasta nu sunt probleme.
Doua blaturi de amandine si una de piscot. Umplute cu crema de iaurt si frisca....coacaze rosii, negre, visine si zmeura. Acoperit cu MM fondant si flori din pasta de zahar. 3kg






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu